2014. január 23.

Ismét egy Továbbtanulás..


Hy!


Felháborító és undorítóan embertelen. Valahogy ezzel a két szóval jellemezném a magyar oktatási rendszert... Ohhh és igen ismét itt tartok, hurrá!
Az imént számoltam ki, mert kíváncsi voltam, hogyha abban a rendkívüli esetben ha MINDEN azaz  töri, matek, magyar, angol emelt, média érettségimet 100%-osra írom és mellé van egy nyelvvizsgám még ÍGY SEM tudok bejutni az államilag támogatott helyre, mert 5 egész ponttal lecsúsztam róla. Ilyenkor kezd el gondolkozni az ember, hogy komolyan mi a fenének képzelik a mai 18 éveseket? Gépeknek? Olyan embereknek, akik azért élnek, hogy töri évszámokat és matek képleteket tanuljanak? Amiket persze az életük során soha vagy csak minimálisan használnak? Hogyan válasszam ki, hogy miből emeltezem, ha évente viszik fel a pontszámokat és nem ám csak pár tíz pontocskával hanem 150-200 ponttal?!
Undorítóan embertelen és utálom, hogy a kedvelt Egyetemem szemében csak egy pontszám vagyok. Hiába akarom, nem tud megismerni a dékán. Nem fogja tudni, hogy milyen eredményeket értem el abban a szakmában, ahová be szeretnék kerülni. Csak azt fogja látni, hogy hányas vagyok matekból.. hát ez nagyszerű. Köszönöm magyarország. ( bocsi de ebben az esetben nem érdemel nagy kezdőbetűt )
De komolyan ér ennyit ez az egész hacacáré?


Molly.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése