2010. november 7.

Oh máj gád..





Figyelem! 
A következő mondatok sértőek lehetnek egyesek számára pl. villamos, köles, turbán, rasszisták, tévé. stb.
Mindenki csak saját felelősségre olvassa el az alábbi sorokat. 

Megértésed köszönöm. :)




         .мσℓℓγoda *.*        ( ojaaj.  : [ neíírj.) says:
*persze akkor én vagyok a tévéd távirányítója mi? -.-haggyukmár : D
           larcsuu.          ♥     (tanul.) says:
*nem. te maga voltál a bekapcsológom.. az életem értelme:K
       .мσℓℓγoda *.*        ( ojaaj.  : [ neíírj.) says:
*bejelölnél facebookon mi? : DD
*ne tagadd én tudom.
*én mindent tudok.
           larcsuu.          ♥     says:
*humoros kis magocska:$
*erről beszéltem.. semmit nem tudsz rólam.. nem is ismersz. ARAB BEVÁNDORLÓ VAGYOK
*mert neked mindig csak a köles.. a legszebb köles.. pedig a magok is szépek.. de neked az nemjó.. neked az szinvonaltalan. jó barátom öbbet nemnyomlak meg TE NAGY PIROS GOMB:T
*dehát semmigond szardle. mingyár terroristát játszok egy buszon és buzi leszek a börtönbe. de nemgáz.. mert baszírozzá az emberek egymás a herezacskóikkal.. tudod szeretem a pézsmaillatod te rosszfiu.. bűvölöm a kígyóka..
*jó.. kabbe a nagy arab turbánomat
             .мσℓℓγoda *.*        ( ojaaj.  : [ neíírj.) says:
*tudod mit ennek véget kell venni elegem van a zoknikból meg a sárga fülhallgatókból. nem érdekelnek a turbánok se a villamosok. nekem azok túl személyesek. el kell engednem az életet. ez így nem mehet tovább.
*amúgy facebook nem engedi meg túl sok a karakter.
*áá
*pedig már a felét kiszedtem..
           larcsuu.          ♥     says:
*nem.. olyan önzetlenvagy.. helyet csinálsz a kis csitri sárgáknak.. pedig az ajtó mögött mindig rosszvan.. de ha beveszed a nyugtatód megszokhatod a zoknikat.. összepakolod egy zsákba. én odaadom a villamosoknak és így nem hal meg a föld.. mert a villamos bio lesz mivel zoknikkal táplálkozik.. bár ez az elmélet kicsit őrült... érdemes megpróbálni hiszen a csillámpónik ezért harcoltak és lettek mára egy kevés egyedszámban lévő faj.. viszont ha flevetném a párosítás elméletemet más lenne a a helyzet mer leonarddal megoldanám: )
*akk oszd meg részletenkéntxXD
       .мσℓℓγoda *.*        ( ojaaj.  : [ neíírj.) says:
*annyira bolondvagy isteneeeem xd
nem érdekel semmi. elegem van. megmostam a plüssmacim fenekét az legyen elég jó? kiradíroztam minden köles golyót a világon elpusztultak. fogjadfel.
           larcsuu.          ♥     (CSILLÁMPÓNII XD) says:
*huuh. ez megnyugtató hír.. a sötét kölesnagyúr már nem árthat nekem. csak a vödör a piszkos fejével és a helyes fiával.. de megoldom LEGYŐZÖM ŐKET MERT ÉN VAGYOK A CSILLÁMPÓNIK VEZÉRE. MINDNKI MEGÖLÖK EGY GÉPPUSKÁVAL

Molly.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése