2010. szeptember 4.

A barát olyan valaki, aki megkérdezi "Hogy vagy?" aztán várja, hogy meghallgassa az őszinte választ..

(U)

... Azt hittem eleget nyújtok. Azt hittem minden rendben van. De nem olvastam a sorok között. Nem elég mélyen. Én meg akartam ismerni. A társa akartam lenni. Segíteni, ahogy csak tudok. Próbáltam a legtökéletesebb formámat hozni. De elszúrtam, igen erősen. Ha azt akarom, hogy esetleg újra rendbe jöjjön minden, várnom kell. Időre lesz szükségünk. Nincs értelme másképp az egésznek. De azt sem akarom, hogy túl sok idő elteljen, mert nekem szükségem van erre a kötődésre. Nem ejtettem sok könnyet még e-miatt, mostanáig. Elmondani nem tudom, hogy mennyire sajnálom ezt az egészet. Teljes szívemből remélem, hogy rendbe fog jönni egyszer és mindketten ugyanannyit fogunk nyújtani egymásnak vagy legalább azt fogjuk gondolni, hogy ugyanannyit adunk és kapunk egymástól és nem lesz olyan helyzet mint most van. Ne haragudj rám, de most egy ideig nem szeretnék beszélgetni. Nem azért mert haragszom, erről szó nincs. Egyszerűen nem szeretnék rontani a helyzeten. ( sa. )...


Molly.Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése