2010. augusztus 13.

Every wish come true (L)





Halihó Budapest : D

-... Már előző nap izgatottan tettem-vettem a szobámba és  próbáltam mindent elrakni, ami fontos lehet. Felszálltunk a buszra és pár óra elteltével máris megpillantottunk a tábort. Igaz, hogy már 7 éve ide járok, de mégis olyan izgatottság és dejavu futott át a testemen. Hallottam már sok véleményt erről a táborról. Valakinek tetszik, valakinek nem, de hát az embereknek mindig eltérő a véleményük. Nekem viszont ilyen hosszú idő után is marad ugyanaz. Tökéletes tábor a kikapcsolódásra, új kapcsolatok szerzésére, a hülyéskedésre és stbstb. Visszatérve izgatott lettem. Első nap még csak ismerkedtünk a faház társainkkal, de azt hiszem az idő elteltével olyan erős kapcsolatok jöttek létre, hogy az valami elképesztő. Soha nem gondoltam volna, hogy azok az emberek, akiket eddig minden nap láttam elmenni mellettem az iskola folyosóján, ennyire jó fejek, megértőek, együttérzőek és barátra méltóak. Ebből látszik mennyire nem építettem jól az iskolai kapcsolatokat. 8 év alatt nem sikerült és most egy 10 napos kiruccanás után igen.


-... Ahogy beléptünk az üres, gyenge kölcségvetésű, poros faházba szinte rögtön elkezdtünk takarítani, megágyazni és berendezkedni. Majd következett a várva várt inycsiklandozó, bél simogató, majd a toaletból visszaköszönő ebéd. Azt hiszem mindenki tudja mire akarok kilyukadni. Mint minden évben, nem igazán nyerte el most sem a tetszésünket a menza kaja. Azért, aki felkészült volt hozott magával:- zacskós levest, répát, répapucolót, kést, kanalat, villát, vágódeszkát és tulajdonképpen az egész konyhát. Igazi túlélő készlet. Ahogy teltek a napok esővel, ijesztő viharos éjszakákkal, a csodálatos étkezésekkel, 200m mélyen alvásokkal, úgy kezdtünk összeszokni és egyre jobban hülyéskedni. Ha szomjasak voltunk csak kiszívtunk egymás testnedvét és ha kirázott a hideg, akkor tudtunk, hogy csak az őrangyalunk bökött meg facebookon. Aztán sajnos a hülyéskedések kezdtek megszűnni és egyre komolyabb dolgok történtek. Volt itt dráma, vígjáték, tragikomédia és hasonló finomságok. Műveltem egy-két olyan dolgot, amit nem kellett volna megtennem, de csak azért csináltam, mert hiányzott valami kaland. Számomra az utolsó két este volt a legjobb este. Hullócsillagok ezrét láttam és, ami elég mese szerű és hihetetlen, hogy volt olyan, akivel ugyanazt kívántuk, majd másnap teljesült is. Volt egy kis kommandó is, esti futkározás, vizipipázás és a csillagoktól fehérlő égbolt nézegetés. Ez volt életem eddigi legszebb tábortüze és a leghangulatosabb is.
Egész hazafelé vezető úton azon gondolkoztam, hogy ez a kis idő jó volt-e vagy nagyon rossz volt. És most sem tudom eldönteni. Annyi jó és e-mellett rossz dolog is történt, hogy egyszerűen nem tudom. Tanácstalanul tekintek vissza a múltba, de annak örülök, hogy ezen végig mentem...-


3-as faház (L)

BBiak. <3 jó volt megismerni titeket. :'( hiányoztok.




Molly.Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése