2010. július 10.

I can't get your smile off my mind.





Hy.


Vannak, olyan kapcsolatok/barátságok/ismeretek, amik talán soha nem vesznek el. Összevesztünk nem is kicsit és elég hosszú ideig nem vettünk egymásról tudomást, azt mutattuk, hogy gyűlöljük egymást, de ez részemről nem így volt, csak azt hajtogattam, ami ugye csak rá tett még 1-2 lapáttal. Ezerszer sajnálom, most komolyan. Tényleg nem volt szép, amit műveltem. Butaság volt ez az egész. Talán csak arra volt jó, hogy erősödött a kapcsolat. A mai nap valami fergeteges volt. Régen nevettem ilyen jót veletek. Nem néztek hülyének a járó kelők egy 8 személyes sátor felállítása közben. Végülis. Úristen mennyit szenvedtünk. Aztán meg az összepakolásnál. Nyoooomd nyooomd xD nagyon nagy volt. Ruha pakolás sem volt semmi azért. Waní. Nápolyi.Kacsa. 




"Lassan már minden nap a szemem elé kerül és egyre jobban állnak össze az emlékeim."


.....Nem könnyű döntés előtt vagyok. Persze nem olyan élet fontosságú, de azért nem kicsi. Egyszerűen nem tudom mit csináljak. *Akkor* olyan könnyű volt még, mert akkor rögtön tudtam és éreztem azt , amit kell, de most..nem igazán. Főleg, hogy még mindig reménykedem....

LÖB(L) már nagyon hiányzol. alig várom, hogy haza gyere. Alig bírom. :'(


Jól látod ma 2 bejegyzés volt. :)


Pá. Jóéjt.

Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése