2010. július 6.

From my Past.





Pacsi.


Az a tudat, hogy nincs mellettem nincs a birtokomban a mai napig az őrületbe kerget és nem tud nyugtatni semmi. Legtöbbször már elfelejtem és nem törődöm a vele, de amikor egy pici töredék az emlékeimből valahogy előkerül és összeáll a múlt, akkor egyszerűen minden seb felszakad, ami eddig lassan gyógyult és újra kezdhetem betemetni azt a lyukat, ami még most is szívemen tátong. Még mindig fáj. Már csak halkan ordítok magamba, mert a fájdalom már nem olyan erős, mint eddig volt. Az elejétől kezdve rosszul csináltam mindent. Amikor kierőltettem belőle, azt a szót, amit sosem akartam szájából hallani, könnyedén tovább léptem és mintha mi sem történt volna mentem tovább. Azon a napon sőt az elkövetkező 14 napban egy könnycsepp sem csordult ki szememből. Aztán villámcsapásként ért a könny rengeteg. Azt a döbbenetett, fájdalmat amit akkor az arcom tükrözött csak egyszer mertem megnézni a tükörbe. Lassan kezdtem félni saját magamtól. A környezetemet is eltaszítottam. Fokozatosan egyedül maradtam. Aztán ismét villámcsapás szerűen jött a megoldás. Egyre több embert ismertem meg és legtöbbjük baráttá vállt. Kezdtem látni a fényt a sötét alagút végén. Mostmár kint vagyok és csak rossz, sötét emlékként maradt meg minden. Butaságnak hangzik, de örülök, hogy ezen végig mentem és átvészeltem. Sok segítséggel ugyan, de sikerült. Valamiért, ezt muszáj volt kiadnom magamból. A múltat el kell felejteni és csak előre nézni. Nem igaz? Itt az ideje. Akármit is érzek, akármennyi remény is van ez a múlt. Stop.


Tegnapi nap az unalom világából egészen az esküvők univerzumában végződött. Jó kis nap volt ez kétségtelen. Piro, gyűrű, bokor, pap, cica. Rakd össze, ahogy akarod. :)

Na és a mai nap. Tegnapi bejegyzést ki is törölhetném. Felbukkant az a személy teljesen váratlanul akiről szó volt és egy egész délelöttöt együtt voltunk és nevettünk végre úgy, mint régen. Nagyon nagyon örültem.Őszintén. BFF(L)

Márk(L) itthon *.*



Nacső.


Molly.xX

2 megjegyzés:

  1. Wiii Molyyyy :D
    Hiányzól :( A Nettel együtt :S
    Ugy ugye ugye ugye megyünk majd együtt moziba meg meg meg bowlingozni ha majd ráérünk és hazaszabadulok?? :$
    Csak kicsit támadlak le, mint egy terrorista :D
    Még próbálok majd net közelbe jutni ha sikerül :)
    Addig is Puszii ^^
    És nem éri meg bánkodni ;) Minhdennek (de mindennek) oka van :)

    VálaszTörlés
  2. Wáá Fifi(L)
    Úristen már nagyon várom. :)
    Megbeszéltük Mozii <3 sőt sztem gyere majd velünk már megbeszéltük sokan hogy jöv hét mozi :D
    Le leszek támadva :$
    Pusziiiiiiiiii <3 vigyázz magadra :)

    VálaszTörlés