2010. július 5.

*Cím beíráshoz kattintson ide*

Vizinufi(L)


Kavarog bennem minden, amit csak el lehet képzelni. Hiány, boldogság, idegesség.
Hiányosság, mert még mindig nem teljes így az életem, ahogy most van. Mindig mondják, hogy örüljek annak, ami van és ne bánkódjak azért ami nincs. De ha egyszer így nehéz örülni, mert mindig valami eszembe juttatja, azt a dolgot, ami régen meg volt, de most egyszerűen eltűnt.
Boldog is vagyok. Főleg, mert a hétvégém a szokásosnál jobbra sikeredett. Kifejezetten jól éreztem magam és kipihent lettem. Mondjuk akárhányszor Apukámnál töltök egy kis időt ugyanígy érzem magam. :)



Most döbbentem rá, hogy igazán barátom, akire bármikor számíthatok csak nagyon csekély számban van. Az állítólagos legjobb barátnőm úgy, ahogy vagyok elfelejtett. Pedig mindig mondtuk egymásnak, hogy majd nyáron is sokat leszünk együtt és bepótoljuk az összes elfecsérelt időt. Hát ez nagyon nem így van eddig. Szörnyen rosszul esik. Ilyen könnyen és ilyen rövid idő alatt el kell vesznie, annak a sok emléknek? Úgy látszik. Nem képes megemelni a telefont. Nem olyan nagy dolog. Vagy írni egy levelet. Én is fel tudnám hívni ezzel nem lenne gond, de az igazság az, hogy akármikor akármit akartam mindig én hívtam. Mindig nekem jutott eszembe az, hogy össze kéne futni. Teljesen feledésbe merültem. 2 év pedig nagyon hosszú idő. Elég sok mindenen mentünk keresztül és mind ketten bíztunk egymásban. Már az utóbbi hónapokban éreztem, hogy ez kezd meglazulni, de azt nem gondoltam, hogy ilyen szinten el fog fajulni a dolog. Őszintén sajnálom.

De az, akit még csak 4-5 hónapja ismerek igazán a szívemhez nőtt, mint barátnő. És nem csak egy egyszerű barátnő, hanem a legeslegjobb. Az akivel még éjfélkor és el tudok beszélgetni telefonon Vagy 9kor tudok hülyülni az utcán. Tudunk nevetni mindenen és profin felhőkarcolót tudunk építeni fagyis dobozokból a McDonald's-ban. Az akivel mindig tudok valamiről beszélni és abból mindig kihozzuk a legtöbbet és a legjobbat. Az, aki még akkor is segít, amikor nem is tud róla. Rengeteget jelent nekem ez a sok apróság. rettentő hálás vagyok. (L) leírhatatlanul.

Spanyolok(L)



:$






Napá.(L)


MollySnap.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése