2010. június 3.

Many questions without an answer, but there is a decision (L)







Hello (:



Döntöttem.Elegem van a sötétből és, hogy nem látok semmit tisztán könnyeimtől. Őszinte mosolyt szeretnék az arcomon újra. Egy hetem van ebben a suliban. Ki szeretném élvezni. Akármennyire rossz is az idő.
Sokat segített ez a "betegség". 2 napja itthon ülök és csak gondolkozom sok mindenen. Tádá. itt az eredmény és optimista leszek. Eddig is az voltam az kétségtelen, de a sötétben optimistának lenni elég nehéz. Soha nem tudhattam, hogy milyen támadás ér majd vagy milyen fájdalom. De a fényben már látok mindent,tisztán körvonalazódni.
Egész nap sírtam. El is gyengültem sajnos, de mostanra már nagyon erősnek érzem magam és most boldog vagyok. Örülök annak amim van és próbálok nem szomorkodni amiatt, ami épp nincs. Hiányzik, de hozzá kell szoknom. Remélem nem hosszú időre, mert bennem él a remény, hogy minden lehet olyan, mint régen.
Nem, nem léptem túl, erről szó nincs. Egyszerűen meguntam a szüntelen sírást és szenvedést és átgondoltam, hogy nem így kéne elballagnom, mert az olyan lenne, mintha egy másik ember menne el az iskolából. Meg amúgy is. Már nem jó magamat emészteni. Nem hülyeség az a mondás, hogy " El kell vesznünk, ahhoz, hogy ismét megtaláljuk önmagunkat" (: Elvesztem, már megvagyok. Jó a kedvem. Végre. <3

Lauren.jobbulást még mindig. ): hnap (yn) fel a fejjel, mint én (: szeretleek. S.A-m (L)


Melcsi.júúj végre beszéltünk :O remélem hamar találkozunk. még mindig jobbulást. (:


Waní. hiányzol már. ):


Öcsim. ne haragudj rám ): de tudod.. :/ (L)


Fifi. merre vagy? ): olyan régen beszéltünk. :'(


Remélem olvasod(L) szeretnék veled újra beszélgetni. (: ígérem hívlak az elkövetkező napokban (L) *.*


Napá.(L)


Molly.xX (:

2 megjegyzés:

  1. Sziiia. Meglepő eza változáás. Dee én nagyon angyon örülök neki.. :DDD Szeretleek. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Sziiia (L)Júúj én úgyszeretleeek. elegem volt és kész :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés