2010. június 4.

I tried it, but...







Hali.(L)



Végre az *itthon ülős* napokat leváltotta a szüntelen séta (L) LaureenBöff annyira jó volt (L) Árkád. *.* ha legközelebb megyünk nekem is lesz már (: nem voltunk félreérthetőek a bokorba xD Júúj az a srác a mozgólépcsőn *.* de aranyos volt. és hogy kinyújtotta a kezét egy pacsira aztán júúj. *.* de eltűnt ):
Viszont, ami kevésbé volt jó.. ): Igen én is hibás vagyok. Nem tagadom, de ilyenért összeveszni.. szerintem nagyon nagy hülyeség. Inkább fogadd el. Ez van. Ettől még lehetünk jóba.. vagy legalább köszönő viszonyba.. vagy akármi, de ez a durca felesleges és gyerekes. Próbáltam kezdeményezni,beszélni.. de szartál bele.. most mondjam azt, hogy engem sem érdekel? akkor hazudnék. Nem tudom melyikünknek jó ez így 1 héttel suli vége előtt. De végül is (Y)


Ymolaa(L) úgyszeretleek. (: mindig véletlenül találkozunk.. és mindig akkor amikor a legnagyobb szükségem van rád (L) :$ köszönöm(L)


MelcsiBFF.): gyógyulj meeg hamar. Már szeretnélek látni. (:


És igen. Megint láttam. Nagyon szörnyű érzés volt, de ismét célomra gondoltam és arra, amit elhatároztam. Majd mosollyal arcomon mentem tovább,de belül szenvedve. A mellett a személy mellett, akiben megbízom és nagyon örülök, hogy van nekem, mert mindig megnyugtat és számíthatok rá. (L)


Mert mi gusztusosan eszünk (:




Jóéjt.(L)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése