2010. június 26.

Better than you? :O





Tütűűűt.



Annyira szeretnék valamit írni. Valami érdekeset, ami mindenkit leköt, de egyszerűen nem jut eszembe semmi. -Furcsa ez a nyár. Olyan tavaszias vagy valami hasonló.Persze nem mondom, hogy nem tetszik, mert sokkal jobb, mint a negyvenötmillió fokos meleg, de azért lebarnulni sem lesz egyszerű.- szóval valami érdekeset. Miközben ezen gondolkoztam FaceBook kihozott egy szerintem nagyon szép monológot, amit szeretnék megosztani.: Nem tudjuk kimondani. Szerelmes vagyok, nem eszem, nem alszom, elvarázsolt állapotban élek, szárnyalok a boldogságtól, öngyilkos akarok lenni, megszépülök, lefogyok, olyan vagyok, mint egy őrült - s azt mondom a kedvesemnek: "Szeretlek!" ... Mi ez?! ... Mi az, hogy "szeretlek"? Hol van ez a szó, ahhoz képest, amit élek? Sehol! Méltatlan a valósághoz! ... Nem kellett volna kimondani! Nem kevesebbet mondtam vele, hanem valami egészen mást! Semmit. Azt kellett volna mondani, hogy őrült vagyok, benned akarok élni, fáj, ha nem látlak, félek tőled, egyszerre vagyok kétségbeesett, alázatos, hatalmas, rémült, boldog, nyomorult... A sejtjeim szomjaznak rád... Azonnal meg akarok halni, és örökké akarok élni veled!... De hol jön ehhez a szó, hogy "szeretlek"?!...Ami a lélekben egy egész világ, az kimondva egy kopott, értéktelen jel. És ez minden nagy élményünkkel így van. Elmondhatatlanok.


Szerintem egy szóval gyönyörű és annyira igaz.


Elég hullámzó volt ma a hangulatom, ezért sem akartam írni, mert ha 1 órán belül vissza olvastam volna már közel sem azok az érzések lettek volna bennem. Tegnap kicsit nosztalgiáztam, visszaolvastam a legtöbb blog bejegyzésemet és megmondom őszintén a felét ki is törölném, mert olyan mintha nem is én írtam volna. Fejlődtem, változtam. De csak azt tudom mondani, hogy ez vagyok én.Ezért inkább úgy döntöttem, hogy nem a hangulatomról fogok írni meg ilyenek, hanem azokról akik körül vesznek.






Ismerek valakit már lassan több mint 8 teljes éve. De mégis úgy igazán, csak 2-3 éve. Addig még csak nem is köszöntünk egymásnak, egy szót nem váltottunk. Igazából már nem is emlékszem, hogy hogyan kerültünk ennyire közel egymáshoz, de mindenképpen jó irányba megváltoztatott. Eleinte sokat összekaptunk mindenféle apróságon, de a mai napig, ha veszekedést érzünk a levegőbe inkább abbahagyjuk. Különös kapcsolat alakult ki közöttünk és szinte a testvéremnek mondhatom. Méghozzá iker tesómnak. Van egy pár közös emlékünk, amit szeretnék sokáig megőrizni. Ne haragudj, ha valamit rosszul csináltam vagy tettem. Nem akartam. Nagyon hiányzol és szeretnék megint olyan jókat nevetni. Remélem tudja kiről van szó. :)




Nos van itt még 2 valaki. 
Egyiküket szintén 8 éve ismerem és szintén úgy igazán csak 1-2 éve. Rövidebb időkre mindig nagyon összenőttünk és jól elvoltunk. De aztán az idő elteltével mindig egyre többet veszekedtünk és ismét alig beszéltünk. Most azt hiszem ugyanez a helyzet állt elő. Aminek őszintén szólva örülök. Nem kell semmit félreérteni, de szerintem ez így mind a kettőnknek jó. Nem haragszunk egymásra nem veszekszünk, de ha kell jól elbeszélgetünk.  Most nagyon büszke vagyok rá és örülök neki hogy végre boldog. Tudtam én, hogy egyszer majd így lesz. 


És a bizonyos másik emberi lény. LegesLegjobb. Rövid idő alatt ugyan, de tényleg nagyon hozzám nőtt. Ő az akire mindig számíthatok és fordítva. A legnagyobb sírás közepette felvidít és még ha nem is tudja mindig tud adni tanácsot. Már nem is tudom hogy ismertem meg. Szerintem valami ártatlan commentelgetés volt és nyünyő lett belőle. De nagyon hálás vagyok, hogy ez így történt. Nélküle most nem lennék itt ezen a szinten, de komolyan. Többet segített, mint gondolná. Nagyon hiányzol és ne makacskodj fogadd el na :) Köszönök neked mindent. Őszintén :)






Ma egy régi ismerősömmel újra beszéltem. Elég érdekes, mert pont a napokban gondoltam arra hogy milyen régen is csevegtünk. 
Szintén ugyan ez egy nyaralásról megismert lánnyal. Fel akartam hívni, hogy mi van vele és a következő percben azt látom, hogy bejelölt ismerősnek. Kicsit sem félelmetes :O 

Akinek nem inge ne vegye magára. Vagyis remélem mindenki, akinek kell magára ismert.







napá. Jóéjt. (L)




Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése