2010. május 22.

Pictures frozen in time are becoming clearer (L)

Hello.

Meggondoltam magam. Úgy gondoltam ma nem írok, mert nem tudnék miről. Max arról, hogy Waníval és Nápo(L)yival voltam egy kis időt. Jól elvoltunk :) nem néztünk ki hülyén mirelitt zöldséggel a szánkban (Y)
Szóval meggondoltam magam, mert egy tnapi beszélgetésből ihletet nyertem :)

"az emlékek örökre megmaradnak. elég az ha elraktározod magadban, és azok örökkön örökké élnek. és a szépek megmaradnak. de mikor visszagondolsz boldog vagy, mikor ennek vége eszedbe jut a jelen, a tudatlanság és rögtön elszomorodsz. sajnos nem tudod hogy mivan. hogy mit érez. de hamarosan kiderül majd. bízom benne. tudom. rossz érzés. de tudom hogy jó lesz. mert megérdemled hogy jobb legyen. és igen mások nem értik." Köszönöm. LorenBöff <3 annyira sokat segítesz nekem el sem tudod képzelni mennyire sokat.


Az emlékek olyanok, mint az álmok. Visszagondolhatsz rájuk, de tudod, hogy soha nem élheted újra őket. Az élet egy álom.Megtörténik.Emlékszel rá. De nem ismétlődik meg, mindennap más és más lesz.
Rengeteg emlékem van már.És hihetetlen, de mindenre emlékszem. Minden apróságra. Főleg olyanokra, amiket nem lehet szavakba önteni. Egyre több és több emlékem lesz, mert egyre többször és többször látom, érzem,hallom. Hogy ez szörnyű vagy épp jó? azt nem tudom. Bizonyos szempontokból örülök neki. De inkább rossz. Ezen változtatni nem tudok. Tehetetlenül raktározom el a pillanatokat. És mindennap abban reménykedem, hogy lesz újabb és újabb. Mert akármennyire rossz is, örülök annak, hogy nem veszítettem el. És ha nem is mellettem, de a közelemben van. Közelsége igazából két ellentétes hangulatot alakít ki nekem. Feldúlt leszek, mérges és szomorú. De egyben boldog és nyugodt. Elég furcsán hangozhat ez a sok érzés így együtt, de nem tudom eldönteni melyik a legerősebb. Ezt valószínűleg addig fogom érezni, amíg teljesen el nem tűnik mellőlem. Hiányozni fog, de könnyebb lesz. Ebben biztos vagyok.
Ma vegyes érzelmek vannak bennem. Amikor felkeltem nagyon letört voltam az álmaim miatt. Olyanokat álmodtam ismét, amik pont a valóság ellenkezői.
Nap végére javult a hangulatom. Kezdtem boldogabb lenni, de most megint visszaestem a mélybe.
Érdekes, mert nem szeretnék most boldog lenni. Igen ez hülyén hangzik, de most ez így jó. Meg kell ezt is tapasztalni és ki kell magamból adnom minden rosszat. Túl sok dolog gyűlt bennem össze a hónapok során és most annak örülök, hogy végre ki adom.

Megint hülye voltam. Nem tudom miért csinálom ezt. Miért jó ez. Utálom ezt, de tényleg. Sajnálom. Komolyan. Az ígéret szép szó..én meg bután nem tartom be. :/ még1x és ezerszer sajnálom. Nem tudom mi ütött belém. :/ Rosszkedv talán..


Jóéjt. :)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése