2010. május 23.

Csak Neki (L)



Hello. :)


Úgy gondoltam ezt muszáj leírnom még ha rövid is lesz :) Már egyszer írtam arról a bizonyos személyről és tetszett neki :) Aminek szörnyen örültem, mert azt hittem nem fogja érdekelni. De igen az a bizonyos nyíl eltalálta (L)
Furcsa egy helyzet mit ne mondjak. Nem nekünk hanem nekem. Kedvelem ez kétségtelen.  Ha rám ír mosoly ül az arcomra, mert tudom, hogy akaratán kívül fel fog vidítani. Most ott tartok, hogy 2 fal közé estem. Mind kettőre feltudnék mászni, de nem tudom melyiket válasszam. Mert ha választok már nem lesz visszaút. Nos nem egy nagy döntés, de számomra fontos. Szívem egyik helyre jobban húz, de a másik hiányozna. Nem tudom melyiket válasszam.
De egy biztos. Őt kedvelem még ha nem is olyan sok ideje ismerem. Csak egy szóval tudnám ezt jellemezni: Szokatlan. De persze mindent megpróbálok átvészelni. Ha már ennyi dolgon keresztül mentem. Már érzem, hogy a megoldás előtt állok. Már nincs sok hátra. Segítséggel menni fog,hiszen eddig is csak úgy ment. Egyedül elvesztem volna. De akár hiszi akár nem Ő segített. kevés szóval, sok értelemmel. Hálás vagyok neki. (L)Köszönöm.:)


Röviden most ennyi.
De ma még biztos írok, hiszen LaurenBöffel megyek sétálni és lehet hogy VELE is összefutunk (L) :D
Már alig várom (L)

Napá.

Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése