2010. április 14.

*Smile* : )







Halihóó :D


egész jó nap :) Töri óra kicsit érzelmekkel teli volt :) mindenki sírt, meg elérzékenyült. :)
Kémia najó ez kész volt xD pad alatt mászkáltak órán, ettek, úszószemüveget dobáltam, telefonoztak, kifolyatták a kisérletet,Hello Kitty-s táskával a fejükön futkároztak.beteg egy csapat :D röhögtem párat. xD
Aztán a köv. 3 órán aludtam :) nagyon fáradt vagyok.. :/ egy egyszerű mondatot alig tudok kigyőgni.-.- semmilyen nyelven sem megy..
Suli után kint voltam 1-1,5 órát :) jól elvoltunk ^^ Waníí <3 Gábor <3 olyan bolondok.


Nagyon szeretleek. :$ Nálam van a tökfedőd *.*


Ymola. kezdek aggódni :/ kérlek írj rám.. :/


Flóra. jobbulást. Bff szintúgy :/ hiányoztok nagyon :/ GumííMacíí te is. mivan itt? mindenki beteg? :O :/


LindaPop. Köszönöm a videóót <3 :D

Öcsii. neee :/ Jobbulást neked is :/ aajh mindenki beteg.. megőrülök :/ nagyon hiányzol :/


Tudom,tudom a Susogós Mackók lejártak, de sztem nem lehet megunni :D



Shane. <3





Most elég rövideket írok..tudom.. ezvan..nézd a jó oldalát kevesebb idő elolvasni több időd marad a videókra :D


Much Love

MollyBubble.Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése