2010. március 14.

*hülyeköcsögparasztpöcsperverzállat* :@

Hello.

Na idefigyelj.Úgytudom olvasod. höh. ha nem tetszik tudod ott van az a piros X a sarokban.ha rákattintasz eltűnik.
Igazán megköszönném hogyha bekussolnál. És úgy mindenki. Nekem is vannak rossz napjaim. és tudomásom szerint arra van ez a blog izé hogy leírjuk vagy nem? nekem meg jött ez az ötlet. és nem érdekel a te/ti paraszt véleményetek. Kussolhattok.
És képzeld nem képzelem magam sztárnak.Van önbecsülésem. és nem mondogatom mindenkinek hogy így vagyok szép meg úgy.Ahogy te gondolod.Tévedsz.
és ha eddig nem ismertél magadra gondolom a *Tcsgeciparaszt* segít egy kicsit.. már így is elegem volt belőled.. szval ne ugass. méghogy én siránkozom.Nem tudom ki futott egy olyan lány után aki leseszarta a fejed. és képes voltál bent maradni a suliba miatta. na ez szánalmas.. meg az hogy a kedvenceid fejét a mellkasodon hordod. gusztustalan. és ha vmelyik barátnőmre/barátomra valamilyen megjegyzést teszel kibelezlek. De komolyan.

Akik igazán fontosak nekem kiálltak mellettem.

Ágóh says:

Leveremaveséjét. Kiherélem. Betöröm az orrát.
*Vagymegbaszom nemtom micsinálokvele:D
*-__-


Tiky says:

*1általán nem vagy beképzelt..és téllegh arra van a blog h az érzelmeinket, gondolatainkat megoszhassuk másokkal..nemértem h az a gecí méé pont téged választottki..=/ szánalmas kis fasszopóó...


Guмiiмαcíí™          says:
*Bazdmeg rohadjonmeg... Mekkora egy büdös kis paraszt.:@ Ha nem tetszik neki akkor a f*szért foglalkozik vele. Róla is lehetne ám véleményt alkotni:@. Senki sem tökéletes, de ha egyenes utál valakit szarja le nem hordja le:@:@:@ uh ez amit csinál annyira szánalmas.:@


ναη∂α.♥ (Wancsu)    says:
*dik ő beszél bazzmeg szánalom aza gyerek.. xDD ne foglalkozz vele..
*geccíí de szét verném..
*anyyááás..
*csak féltékenyek ráád.
*ez most gyáá..
*ugy esett mint egy pofon köbő..
*uristen.
te vagy hippi.. ő meg habirocker.
*elbujhat
*féltékenyek ráád.
*mer te megteheted h azt írsz a blogodba amit akarsz.
*ha nem tetszik akkor nem kell elolvasni.
*jaaaj uristen de szánalmas gecííí és mieza haj neki nagyonn gggáááááz..
*nagyon megláttam és majdnem elbőgtem magam mer gecííre kellett szakadnom.


nos. RomanticSoul írását inkább nem írom le mert nagyon hosszú.
Melcsi meg megkért hogy inkább ez ne legyen publikus.

Még1x köszönöm nektek :D


Szval. ennyi..
Bye
MollyBubble. Xx

4 megjegyzés:

  1. Hogy lehet valaki ilyen szemét??? Ne mondjon hülyeségeket, amíg meg nem ismer téged!!! Az a hülye f.sz tényleg kussolhat!!

    VálaszTörlés
  2. Annyíra szánalmas aza gyerek h ha meglátom a képébe röhögök.. xDD És aza haj én méég mindig itt tartok nagyon nagyon nagyon nagyon szaaar. fhuuuuuj. Besírok. Nagyonodabasz. Kiröhögöm.... xDD fuuj oldalakat tudnék irni arról a gyerekről. Pfffc.. xDDDDD Háá rá gondolok röhögök. Fuuj nagyon.. najóóóó.

    VálaszTörlés