2010. március 31.

* A gombostű útja a falevél felé, avagy miért jó rongálni*

Halihóó Makik. :DD


Hullámzó hangulat.  szokott. így egésznap vmiért szar kedvem volt. de d.u. ahogy Waní mondaná *etvettem a szokásait* Mint egy hülye olyan voltam.
Hülyebolond belefújja a hajlakkot a számba. defúúj  meg fáj a derekam. kész rokkant vagyok. még a székről is leestem telefonálás közbe. *röhögőgörcs* is van ezerrel. úristeen? mibajom van?  ezkész. meg a csirpulyka csirkeláány. meg a baszóbogarak. úristeen.  megmeg rongáljunk emlékművet wáá. Lefejelem. Beleáll az orra a homlokomba készkész. látszik hnap lesz ápr.1. nagy lesz embereek.  hnap beszámolok. :DDD

Szeretlektehülyee<3 1hó. <3 :DDD GumííMacíí úgyszeretlek. <3 öleléés :DD wáá. megvigasztalsz, megnyugtatsz, felvidítasz :D imádoom ^^ BFF---->Csirkeláány. xD

Öcsii. bocsi. de tudod hogy szeretleek. na. és ha megutálsz énén öngyilkos leszek. :/

Fátin nagyon köszönöm. :$ de tényleg nem kellet volna :D szeretleek. <3<3 szval ma tiszta hülye voltam/vagyok/leszek. :D tökjó. tetszik. mileszhnap?? :O Ideális kép :DD  



:DDD mert szeretjük <3




Najólvan.vajaskenyerek. :D

Jóéjt gúúdnájt. :DD

Na ennyi

Pápá


MollyBubble. xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése