2010. március 23.

*Alvás, avagy az ágy rejtelmei és az álmok világa*

Halihóó : D

Egésznap aludtam.höh.Kicsi nyugi jól esett^^ már a tanárok/suli az agyamra mentek.:@
Hát mondjuk jobban nem nagyon vagyok.. de hnap muszáj mennem.kihagyhatatlan. Lázas nem vagyok szval.. xD Sose akartam ennyire suliba menni xD én se vagyok komlett. LooL
És Csüt.-ön meg csak délre kell menni---> EuroExam xD wáá. ^^ háháhá.

Egyre furcsább álmaim vannak. Szörnyű. egyszer azt álmodom, hogy megint farsang van másszor meg azt, hogy függönyt vásárolok de volt már olyan is, hogy Micimackóval sétálok. Úristeen. xD Lehet nevetni. hehe. (de Micimackó aranyos. xD nemde?)Huniii <3




Olvasok egy könyvet. xD ember. szépen beszélnek benne. wáá xD (Zabhegyező) hülye cím-.-'


Wancsu. Végre xD élsz!! ezaz. xD halálra aggódtam magam. : D

Tiky. <33 wáá xD imádlaak.

Öcsiim. vigyázz a kezedre. : D <333

Gábor. :( nem tudom mi a bajod. :( de nagyon szeretlek.

BFF. --> másik fél. az egész egyik darabja. <3 (L)

GumííMacíí rég beszéltünk. :( <33

Ágó veled is. kéne *dumcsizni* xD

Flóra mai hinta lemaradt. : ( xD

Promalacka Köszi. most én xD : D

Szanten, Fátin. wááá <3<3

Na ennyíí. ^^

Much Love

MollyBubble xX


p.s.:Hnap akkor vszínű megyek suliba. gondolom sok mindenkinek hiányoztam. -.-' -.-'



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése