2010. február 15.

Juhéé :D

Hejhóó!! :D

Kirobbanóan boldog vagyok xD Nem tudom mit szívtam mostanában.. de egész nap fülig ért a szám ^^
Felébredtem és elnevettem magam.. Tiszta bolond vagyok :D
De inkább ez mint a sírógörcs nemde?

Egy volt rossz ebbe a napba.. a Ruhapróba.. 4 órán keresztűl vártam/unk arra, hogy bejussunk egyáltalán a terembe.. és akkor még ott 1 órát tötöjésztünk majd megkértek, hogy cipeljük le az összes ruhát amit felhoztak a kocsiból.. pff.. min 30 csomag 5-9 kilós ruha adagok.. szép volt :D xD
Szval 2 óra helyett kb fél 6-ra értem haza de sebaj :D


Egy rossz hírt kaptam.. Hörim (papuska) elpusztult :( nagyon szerettem szegényt :)
Kis fehérke. Olyan volt mint egy kiskutya ^^ amint meghalotta, hogy zörgök vmivel máris rágta a ketrecet,ugrált és produkálta magát csak azért hogy kaját kapjon pedig legtöbbször nem is volt éhes :P





("RopeGuyyal" Nem történt semmi xD sajnos :( <33 xD)



Boldog Szüliinapoot Ymolám/ Wancsu ^^ (Pénteken várunk xD)


Naa ennyi máraa :D

Peace.Bye. MollyBubble xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése