2010. február 25.

Höh. xD

Hejhoo

Rövid, kicsit vicces történet.. csak hogy lehessen rajtam röhögni xD
Kedden épp teregettem ( igen, mint egy jókislány :P ) és amilyen szerencsétlen vagyok beleakadt a lábam a ruhaszárítóba felborultam és térdre estem.. (a ruhaszárító olyan jó minőségű hogy elferdült xD) ott maradtam fél órára nem tudtam felkelni xD azóta sántítok..szval ez a magyarázat a furcsa járásomra :P

Am.. Behívtaak 2 helyre szóbelire Károlyi, Kispesti megyeek. Jupíí. xD (Szent Lászlóról 2 ponttal lecsúsztam : @ )


- Szerintem sokkal fontosabb neked ő mint én.. :’( de mind1.. ha így neked jobb.. legyen..-


Wancsuu. Nagyoon hiányzol :’( :D

Köszönök nektek mindent azért :D de ha nem tudja nem tudja xD ez van. :D

Flóra jó volt sétálni nagyon :D többször is megismételhetnénk. :D főleg ilyen szép időben :)
Meg a reggeli hintaa :D felvídítja minden napom xD
Végre itt a tavasz. Jupíí.. Kedvenc évszak. Lehet mit fotózni.virágok, fák,levelek,nap,ég, felhők :D Álom.^^

Tegnap voltunk orvosnál xD ilyet kérdez:- Van pasid? Pff csöppet meglepett xD


Na ez mégjobban jókedvre derített xD



Na ennyi máraa. <3

Peace.Bye.MollyBubble. xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése